Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
To: "'Tervisekassa IT Tugi'" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 09:38:56 +0200

Tere

Palun saata ka kinnitus SLAga nõustumise kohta

Äriregistri SLA 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon> 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v2, arireg/lihtandmed_v3, arireg/detailandmed_v4

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v2.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 74000091/PaPo.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Kersti Rätsep <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 5, 2024 2:26 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Vol3

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Tuesday, November 5, 2024 12:23 PM

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v2, arireg/lihtandmed_v3, arireg/detailandmed_v4

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v2.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 74000091/PaPo.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE

Teenuse kasutamise eesmärk:

kontrollime isiku esindusõigust (sisselogimisel, taotluse/avalduse 
esitamine)

Taotleja kontaktid:

Nimi: KAIRI ZIRK

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 5290553

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]